Yaademm bende ikinciye hamile kalamadim kadinsal rahatsizliklarim fazla kanamalarim falan oldu bi doktor buldum allah ondan bin kere razi olsuun hala duaciyim beni 3 ay icinde iyileştirdi halbuki 2 senedir duzelme umuduyla bi çözüm ariyoduk denemedigim ilac ameliyat vs kalmadi neyse bende iyilesince yumurtaliklarim suan saglikli iken hemen hamile kalmak istiyorum ne önerirsiniz dedim arrete women adinda bi ilac onerdi bunu kullan hamile kalirsin dedi neyse ben ilaci hemeen alamadim 15 gün geçti aldim biraz ücretli ama deger 15 gün kullandim adet dönemim geldi adet olmadim baktimki hamileyim hatta bi kese göründü 2 bebege benzer göründü belki düzenli 1 ay kullansaydim yumurtam daha iyi gelişip ikiz olabilecekti binde bir oluşan bi durum dediler bir bebek sağlikli diğeri oluşamamiş dediler onu alma imkanlari yok ayni kesedeler cogu ultrasoncu doktorlar düsebilir gözüyle baktılar cok sükür tutundu şuan kollarimda