zehra3425 Çocuğum 1 yaşında evdeyken kucagimdan inmek istemiyor. Peşimden ayrılmıyor ancak dışarı çıktığımızda ve bi yerlere gittigimizde beni pek umursamıyor. Bu da beni çok üzüyor neden olabilir. Benim gibi bu durumu yaşayan var mi
AyBuBen zehra3425 var tabi üstelik babası varsa da bambaşka bi vitese takıyor beni hepten sadece emmek için kullanıyor 😂.
elifzuleyhac zehra3425 benim bebede 10.26gunluk bir yaşa az kaldı evdeyken odadan çıksam peşine ağlar ama bı yere gitsek yada evde biri olsa beni umursamıyor neden bilmiyorum bende 😄
YldzEfsun zehra3425 benimki evde de dışarda da yanımdan çok fazla ayrılmaz. Ama gel dersem de gelmez 😅
zehra3425 Ama işte evde dip dibe olup disarda hiç umursamamasi insanı üzüyor o kadar emek veriyorsun seni hiç görmüyor sözünü dinlemiyor