M987 ilk günler lazimlikla başladık. Bi süre lazimlikla devam ettik. Sonra oğlumun da kendi isteği ile klozete geçtik çünkü herkes klozeti kullanıyor vs bi anda ona heveslendi kendi kendine gidip ayakta klozete işediğini falan gördüm 😅 sonra yavaş yavaş tamamen klozet kullanmaya basladik ara ara lazimlik kullanıyordu falan. Sonra bi gün laizmlik bi şekilde kırıldı attık çöpe gitti ve gidiş o gidiş tamamen klozet kullanmaya başladık. Klozet daha hijyenik emin olun kaka yaptığı zaman lazimligi temizlemek eziyet ben dakikalarca onu nerede yıkamak gerektiğini düşünmüştüm mesela. Çişte de aynı şekilde çocuk içine isiyo tamam döküyoruz klozete gidiyor e ama nerde yıkıycam onu yani saçma sapan bi hal alıyor bence lazimlik olayı en rahatı ve temizi klozet