YumukluSucurtaa hangi birine üzüleceğimi şaşırdım daha narin olayı geçmeden sila olayı gündeme geldi önceden haberleri dinlemeyi internetten ne olmuş ne bitmiş diye bakmayı çok severdim şuan cesaretim yok nefret ediyorum bu çağdan bu çağda çocuk yetiştirmeye büyütmeye çalışmaktan da insna kendi yakınlarına guvenemeyecekse…
Böyle insanlar anne olmasın bir çok insan çocuk sahibi olmak için bin dünya para hiç ediyorlar da bazen nasip olmuyor boyleleriyse kıymet bilmiyor kiz çocuğu ya kız çocuğu delirmek üzereyim 2 yaşında kızım var ona baktıkça içim acıyor biz tüm Türkiye bu kadar içi acirken onlar nasıl rol kesebilir nasıl bu kadar vicdan yoksunu merhametsiz olabiliyor dünya ne ara bu kadar kotu bir hale geldi