Doğum yapalı 73 gün oldu. Normal doğum yaptım. 2-3 haftadır kabız oldum ve asla geçmiyor. Sıvı besleniyorum kayısı yiyorum yok. Makat çatlağı oldu basur oldum. Nasıl düzelir. Doğumdan sonra kabızlık normal diyorlardı ama bu kadar uzun sürer mi? Çözüm bulabilen oldumu