Merhabalar, 3 yaşında bi kızım var. Beşikte hala yanımızda yatıyor. Odası var ve yukarıdaki 3 seçenekten birini alacağız. Evim 2+1 ve depolama alanım maalesef yok. Kızımın fazla eşyaları ya dolap üstünde ya da bizim dolabımıza sıkışık durumda. Kardeşi de olacak. Yer ve uzun ömürlü olması açısından bi yanım baza diyor, diğer tarafımda daha küçük diğerleri yatıp kalkma açısından daha kolay olur diyor. Fikirlerinizi merak ediyorum