Kızlar bebeğim 4 ay 7 günlük aşırı kusması var diğer alerji belirtilerinden neredeyse başka bir şey yok çok kustuğu için aptamil ar kullanmaya başladık iyi geldi kusması kesildi ama anne sütü verdiğimde kusuyo. Bugün ilk kez kakasında 2-3 tane nokta şeklinde kan vardı ve mukuslu kaka yaptı. Sizce mamayla alakalı bi durum mudur yoksa süt alerjisi mi? Alerji ise 4 aydır neden böyle bişey olmadı diye düşünüyorum ve aptamil ar kullanmaya başlayınca her gün kaka yapmaya başladı hatta 2-3 kez olduğuda oldu bugün zorlanarak yaptı kakasını kan o yüzdende olmuş olabilir mi? İyice aklım karıştı kızlar 🥲🥲🥲