Kızım 4 yaşında pazartesinden beri okula gidiyoruz ama ne arkadaşlarıyla ne öğretmeniyle konuşmuyor normalde kalabalık ortamda veya tanımadığı insanlarla konuşmazdı ama kendi yaşıtlarıyla konuşmaması neden? Geçen çişi geldiği için ağlamış söylememiş çişim var diye bile öğretmen sormuşta söylemiş. Bi ortama girdikten sonra alışıncaya kadar normalde de konuşmazdı ama okulda konuşmaması anlayamadım.