Elfidakaraman Oyun grubu.. terapi.. kırtasiye ücreti..?? Çok karışmış olay.
Hepsi farklı sektörlere ait.
Oyun grubu saatlik ücretle çalışan sadece eğlenme-oynamaya yönelik eğitsel veya pedagojik destek beklenmeyen kurum..
Terapiyi genelde pedagoglar oyun terapisi ile verir ya da ergoterapi merkezi.. bunalrda da ücret seanslıktır ama kırtasiye ücreti gerekmez, buranın amacı daha çok eğitseldir
Kırtasiye ücreti de kreş, anaokulu gibi aylık ücret temin edilen kurumlar..
1 ay oryantasyon ve 1 saat süreyi ise hiç anlamadım zaten
Şimdi bu dediğiniz kurum biraz çorba olmuş ya da ben anlayamadım.. eğer ortada bir “para tuzağı” varsa oradan pek de hayrlı iş çıkmaz
İ