Eesmaaanur Zehrabaysan çalıştığınız yer göre değişiyor. Bazıları iki taksitte bazıları da tek seferde yatırıyor. Ben rapor bitiminde 43bin aldım. Tabii siizn maasinizla da ilgili bir durum. Ama bence bir taksit daha yatmalı. Sgkyi arayıp bilgi alabilirsiniz
denizalismom Zehrabaysan bu ikinci kez alışınız mı? Normalde doğum yaptıktan 15 gün sonra falan doğum öncesi yatıyor . Diğer kısmı için doğum sonrası izni bittikten sonra yatıyor. Sizin sanırım doğum sonrası rapor paranız yatmış . Daha yatmaz .
Eesmaaanur Zehrabaysan ben maalesef atanamayan öğretmenim 😔 ücretli öğretmenlik yapıyordum ve net bir maaşımız hiç olmadı
emom07 Zehrabaysan bana bi doğum yaptığımda yattı bide çocuk 2 aylık olunca yattı 2 part şeklinde 22 bin sonra 28 bin şeklinde büyük ihtimalle sizede yatar bir daha
diloslarrr Zehrabaysan büyük ihtimalle yatar diye düşünüyorum. Bordronuzdan brüt maaşınıza bakın internette de hesaplama şekli var ordan tahmini rakam çıkartırsınız 170i ararsanız süreç biraz hızlanabilir
denizalismom Zehrabaysan siz bi iş yerinizle görüşün ardından 170 i arayıp daha sağlıklı bilgi alırsınız
Rabiiul Zehrabaysan şuana kadar 40 bin yattı bana da 25 - 15 olmak üzere 2 sefer 3 seferde alacağım sanırım 29 Eylül de raporum bitiyor içeride 15 günüm var onun parasını da alıp çıkış yaparım diye düşünüyorum ?