Oscarasar Kızlar sizce ne zaman açıklanır olmama ihtimali varmı yoksa her yıl mutlaka oluyormu bilgisi olanlar bilgilendirirse çok sevinirim
Alfa_Mom Gul-42 ikisinede yazılma hakkı vardı ikisnede yazıldık hangisi çıkarsa diye ikiside çıktı ama birini seçme hakkımız var ikisini birden seçemiyorsun