mommandboy philips avent kullanıyorum fakat akıtma yapabiliyor kapağından. akıtmayan, memnun kaldığınız biberon hangisi?
nesli8154 mommandboy Philips avent yeni serisi 2 diye aldım ilk ki kırıldı yeni serisi çok memnunum ters çevirdiği de bile akitmiyor kesinlikle