Herkese merhaba bayanlar 🙋🏼♀️ 11 aylık bebeğim var ve emerken ısırıyor ama kanatır derecesin de reflex olarak bağırıyorum yalan değil ben tepki verdikçe daha çok ısırıyor eee tepkisiz de kalamıyorum malum ısırıyor yani var mı başına gelen bi önlem alabildiniz mi