Sorum başlıkta deneyimli anneler tavsiyelerinize ihtiyacım var oğlum kendinin farkına vardığından beridir böyle bu durum üstünde çok durmasam da bazen kafama takıyorum. Çünkü eşimin ailesi şehir dışında yaşıyor onları senede bir görür asla ağlamaz benim ailem sağ doğru düzgün sevemedi bi yeni doğanken çat pat işte suan adını azdık söylesinler kıyamet koparıyor neden. Böyle sizce. ? İlk çocuk elimizden geldiğinin en iyi şekilde sevip davranıyoruz dünyamız ondan ibaret gibi bu kadar ilgiye rağmen dışarıda kendini sevdirmeyince normal bi durum değilmiş gibi bakışlar beni rahatsız ediyoruz halbuki oğlum insanları çok izler çok etrafına ilgili meraklı bir bebek ama kendini sevdirip dokundurmuyor benim aileme karşı içinden çıkamadım..
bu akam ki telefon görüşmemizde x kendini sevdirmiyor ki sevelim uzaktan sevmek lazım demek ki dediler diye bi üzüldüm cidden de 2 yaşa doğru gidiyoruz durum değişmedi