gulyuzlu Merhaba hanımlar bebegim bir türlü emzik tutmuyo chicco damaklı yeni dogan aldım yine tutmadı artık çok yoruldum 🥹🥺
defnemiraybebek gulyuzlu senin şansına emzik tutmayan gelmiştir bazı bebekler malesef tutmuyor En çok tercih edilen avent onu denedin mi
humanur09 gulyuzlu benımki de çok yoruyor dün benı gerçi hala öyle de emzik sayesinde rahata erdim 2 jaftalıkken verdim. çok araştırdım gece gündüriz , philips avent aldım tuttu hemen damaklı hiç sevmedi öylece duruyor
EbruBoluKaya Benim bebeğimde tutmadı 10 aylık olduk 2 ay falan denedim doğduğunda tutmayınca bıraktım artık
Milos gulyuzlu bende böyle post açacaktım iyi denk geldi her marka denedim neredeyse tutmuyor benimki de 22 günlük
Elizzzipek Benim de hiç tutmuyor şu an 5,5 aylık bazen uykusunda sanki emzik emiyor gibi ağzını oynatıyor o ara vermeye çalışıyorum ama asla almıyor uyanıkken alınca da emmiyor ısırmaya çalışıyor sanırım daha da alışmaz gibi
Minnakordek Benim iki çocuk da tutmadı evde bı dünya emzik var her markadan eda bebeden mm Chicco avent wee… Vazgeçtim kabul ettim
kukulim3434 gulyuzlu benim iki çocuğumda avent tuttular sadece. Her çeşit her marka emzik aldım. Birtek avent tuttular.
asudemom Şu bibs denilen eski zamanda bakkallarda satılan emzikler vardı ona benziyor aynı ondan deneyen var mı almak istiyorum ama tutmazsa boşa gitmiş olacak😅
leylaisil asudemom canım benimki arada avent tutuyor ben de bibs damaklı aldım belki tutar diye hiç tutmadı başta bi emmeye çalıştı ama bir daha ağzına bile almadı