Themom_ Tugce666 evet özel ve devlet hepsini yaptırdım. Hatta en son bexsero 2 gün önce 3. Doz olduk ve özel aşılarımız bitti sadece devlet kaldı.
gzkdmrr Tugce666 biz yaptırdık ama bizim doktorumuz 5 doz önerdi. 2 doz menveo , 3 doz bexero böyle önerenler var mı acaba? Şimdi tek dozları görünce kafam karıştı . Bebeğim 6 aylık
Tugce666 gzkdmrr bizde 1 doz nimenrx yaptrcaz pazartesi günü 2 yaşına gelincede bestrks yaptrcaz 3 doz