aylizinannesiiii Bir Gaziantepli olarak tarifimi vereyim .😊 Ama ölçü veremem göz kararidir . Kıymayı kavur, kıyma kadar da soğan dogra yani epeyi doğra beş tane falan onu da üstüne koy kavrulsun baharatini at yağsız kıyma ise katı yağ ekle tereyağı kuyruk yağı vs. Soğan da kavrulunca içi soğumaya bırak geçelim köfteye üç dört adet patates soy doğra kaynat.Onun suyuyla köftelik bulguru ve irmiği ıslat biraz beklesin sonra bir tane yumurta koy baharatini koy ve yoğur . Yogurdugun yerde biraz da un ekle güzelce yoğur köfte de hazır. Ceviz büyüklüğünde yuvarla elinle yapamazsan salataliktan yardım al içine bir yemek kaşığı kıyma koyup kapat .Sonra da kızart afiyet olsun….. Çok karışık yazdım 😊