kızlar allah için biriniz bana akıl versin randevu ayın 17snde. o güne kadar içimi rahatlatmam lazım yoksa türlü senaryolar dönüyo beynimde.
geçtiğimiz temmuz ayında bir kimyasal gebelik yaşadım. adet gecikmesinin 3ncü gününde regl kanamam başladı ve o öylece bitti. ağustos ayında tam zamanında adet oldum onda da sorun yoktu okey. şimdi eylülün 2snde olmam gereken adetim 7 gün gecikti (bu arada 2nci çocuk düşünüyoruz, ilişki korunmasız yani)
kimyasal gebelikten sonra adetim baya bi geciksin ondan sonra test yapacağım demiştim kendime. adet gecikmesinin 5nci gününde erken gebelik testi aldım ve test aşırı silik çıktı.
gecikmenin 7nci gününde kan testi verdim ve ben değerin artık çok yükselmiştir diye düşündüğüm sonucun 71.5 olduğunu öğrendim. yıkıldım yani. 2 gün sonrasında bir daha verdim 159.9 çıkmış. ikiye katlamış evet ama son adet tarihime göre çok çok düşük bi değer. bugün 10ncu günüm. ne hamilelik belirtim var ne gelen bi adet var. (adetlerim düzenlidir bu arada). yaşayan var mı böyle bir şey?? kimyasal mı dış gebelik mi??
kimyasalsa eğer bu kadar geciken oldu mu kimyasalda?
dış gebelikse eğer bu günlerde ağrısız geçiren oldu mu. kafayı yiycem randevu günü gelene kadar 🙁
biraz uzun oldu okuyup zaman ayıranlara teşekkür ederimm şimdiden 💐