Ben hastaneden geldiğimde yıkamıştım bebeğimi 2 gün kaldık hastanede eve geldiğimizin 5.günü düştü göbeği tekrar banyo yaptırdım kuruluyordum her defasında ıslak kalmaması için antiseptik bi sprey vermiştiler taburcu olurken onu sıkıyordum her ihtimale karşı