Çok geçmiş olsun benim bebeğim de geçen sene yarık dudak ameliyatı oldu zorlu bir süreç. Bizimde hafif şişkinlerimiz vardı. Tabi doktora sorun ilk hafta enfeksiyon açısından riskli dönem Allah yardımcınız olsun ama sonra sanki hiç yaşamamış gibi olacaksınız zorlu ama geçici bir süreç. Geçmiş olsun.