fatihunal geçenlerde 3 akşam bi teyzeye götürdüm kızımı okutmaya,her şeyden korkuyordu arabadan,motordan,çöpçü arabasından ve şu an çok şükür daha iyi. Süpürgeyide açıyorum mecbur bu sefer hiç alışmayacak belki alışır diye yanına getiriyorum dokunduruyorum ama yok yine ağlıyo😏 bende gırgır yapayım bari ne yapalım.