esrayusuf46 benim oğlumun da az saçı vardı ve saçımız hafif kıvırcık. Haziran ayında luleleri çok karışıyor diye saçlarını kestirmiştim. Uzarken de seyrekliği daha çok gözüme çarptı. Bazı bölgelerde az saç çıkıyordu. Doktorumuz sorun olmadığını söyledi. Desteklemek için de çinko önerdi. Faydasını da gördük, seyrekliği azaldı :)