Kızlar merhaba oğlum 20 aylık oldu yaklaşık 2 haftadır gece sürekli uyanıp emmek istiyor. Doğru düzgün yemekte yemiyor sürekli meme emiyor. Gün içinde tek uyku yapıyor uyumadan mama veriyorum 210-250 cc arası içiyor. Memeden kesmeyi düşünüyorum ama cesaret edemiyorum. Zamanının geldiğini düşünüyorum. Yardımmm. Ve sadece emerek uyuyor.. Bebekliğinden beri sütüm yetmediği için mamayla destekliyorum. Biberonla mama alıyor kaç aydır da ama yinede emerek uyumak istiyor.. Ne yapmalıyım?