enc İyi akşamlar arkadaşlar 7 aylık oğlum var gelişimi geriden geliyo göz takibi var ismine tepki veriyor ama oyuncak tutup alıyım kendi kendine gülmek ses çıkarma yeni başladı kafasını tam tutamadı yeni yeni onuda yapmaya başladı noroleji hipotenik bebek diye değerlendiriyo şuan bir tanısı da yok bende endişeleniyom bu durumu yaşayan oldu mu lütfen bir şey diyin
dilberhala1 enc Bunlar otizmle ilgili değil Hipotonik bebekse eğer onun için böyle, düşük kas tonusu Rabbim yardım etsin şifa versin inşallahhh Etkili doğru yöntemlerle ne kadar erken tedavilere başlanırsa o kadar hayat kaliteside artıcaktır bebeğin
enc dilberhala1 şuan değerlendirmesi hipotenik bebek acaba otizim mi diye araştırıyorum ama göz takip göz teması ismine tepki vermesi bunlar var sadece oyuncak alıyım tutayım oynayım çok haraketli değil bazen cıvıl cıvıl bazen yatıyo öyle
dilberhala1 enc Yok yok otizmle bir ilgisi yok Fizik tedaviye başlayın bir an önce inşallah rabbim iyilikler şifalar verir inşallah 🌸 ömrü boyunca en güzelleri en hayırlısı yavrunuzun yavrularımızın olsun inşallah
esrayusuf46 Biz de öyleydik. Baya bir tahlil test sonuçlarından sonra genetik hastalığı olduğunu öğrendik. Nörolojiye gitmenizi tavsiye ederim ve fizik tedaviye bir an önce başlamanız gerekiyor
esrayusuf46 enc ya hastalığın türü seyri ile alakalı bilişsel olarak iyi ama fiziksel olarak hala oturma evresinde 18 aylık. Tüm tahlilleri temiz çıkınca Wes genetik testi vererek öğrenmiştik hastalığını. Çok şükür hafif seyirli ilerliyoruz yine de