cigdem_goktug Kızlar enfeksiyon olmuşum tabi emziriyorum yine de kullanabileceğim ilaç var mı ,doktorlar yazar mı gitsem hastaneye boşuna gitmek istemiyorum bilenler varsa diye sorayım dedim ağrım var baya çünkü
sevimailesi cigdem_goktug özel hastane yazıyor ama devleti bilmiyorum devlet genelde buna yetkimiz yok şuna yetkimiz yok diyor o yüzden gitmiyorm
mavipapatya1 cigdem_goktug idrar yolu enfeksiyonu olduğunuzu nerden anladınız belirtiniz ne ki emirsiniz nasıl bir ağrınız var benim de enfeksiyonum varmış da
cigdem_goktug mavipapatya1 kasıklarımda adet ağrısı gibi ağrı var , küçük abdestimi yaparken yanma oluyor bulanık şekilde rengi ve kötü koku var . Daha öncede olduğum için biliyorum kendimi ☺️