YgmrDru zehra15 çocuk kanama geciriyor hastaneye götürüyorlar tv düştü diyor üzerine yalan söylüyor hiç mi bezini açmıyor bu kadın hiç mi görmüyor susuyor allahın cezaları kızımın neresinde bi kızarıklık yara varsa tek tek nerde nasıl oldugunu söyleyebiliriz dimi görmemesi bilmemesi imkansız susmuş hastanede bile tv düştü demiş adlı tıp raporunda cıkmıs
parlakcocukveanne Bebikoluhayatim bir yazı okudum o bezi açarken hiç mi utanmadınız diye.. kahroldum çok üzgünüm çok üzüldüm ne denir ne yapılır yani gerçekten nasıl bir çağa denk geldik. Rabbim çocuklarımızı korusun iyi insanlarla karşılaştırsın.
zehra15 YgmrDru şimdi kim bilir kaç narin kac sıla bebek ayni şeyleri yasiyordur. En kötü 13 15 yaş altı çocuğa tacizde idam gelse bu böyle olmaz
onefinemom Bebikoluhayatim Midem bulanıyor. Allah hepsini kahretsin, mahvetsin. Öbür dünyada cayır cayır zaten yanacaklar, bu dünyada da kahrolduklarını görmeyi nasip etsin rabbim. Kalbim almıyor daha fazla, kıyamet yakındır.
gamzes-26 Allah’ım evlatlarımızı bizleri koru yarabbim hiç normal bir çağda yaşamıyorz dışarda biriyle goz göze gelmeye korkuyorum paranoyak oldum galiba dışarı çıkınca saçma sapan şeyler düşünüyorum