Merhaba kızlar biz 4 aylık olduk artık kan damlası var adı Vega feron sağlık ocağı vardır fakat memnun değilim çünkü bugün kabız oldu kaka yapamıyor ve çok sıkınıyor siz hangisini kullanıyorsunuz sanırım değiştirmem gerekiyor hani en iyisi kabız yapmayan var mı Bir de ben d vitaminden ya bir sıkıntı görmedim ama yine sağlık ocağı vermişti onu da hangisi daha güzel bilmiyorum fikirlerinizi bekliyorum kızlar