Emekleme yok tutunup kalkma yok. Hep korkuyor dusmekten sanırım yada kalkmak ıstesın dıye bırakıyorum kendını yukarı cekmek yerıne agırımıgını aşagıya ıttırıyor yıne kalkamıyor beceremıyor. Yerlerde yatıp yuvarlanarak heryere gıder . Ama emekleme yok. Zaten cok fazla yere bırakamadık dıye mı oldu nedır bılmıyorum hep kucakcı. Yere bırakın a hemen baslıyor kucaga al dıye mızıklanmaya yada aglamaya. Cok aktıvıte yapmıyor yelerde. Bızde hata ettık bu yuzden yurutec de aldık ona esımle ıkımız de calısıyoruz . Valla suan cocuk 12 ayı bıtcek haftaya . Hala tık yok . Var mı boyle olan