Merhaba arkadaşlar bende normalde basur var ben krem sürerken hafif iç kisima doğru 2 3 tane minik et ben gibi şeyler fark ettim genel cerrahiye gittim siğille benziyor yakıp patoloji ye göndermemiz gerekiyor dedi bu durumu yaşayan varsa lütfen bilgi verebilir mi? Eşimde evlendigimizden beri vardi onda 5 yıl önce vardı geçti ama bende yeni olustu anlam veremedim