EgeMom Bebeğimin önlerde altta 2 üstte 2 tane dişi var şimdi yanindakilerin çıkmasını beklerken en arkada ki azi dişleri cıkmış çok şaşırdım normal mi böyle birşey sırasıyla çıkmaz mi bu dişler?
Rzgr EgeMom bizimde 5. Dis ustten beklerken alttan cikmisti. Ama iyi tarafindan bakin cook zahmetleli olan azi disiniz cikivermis. Biz 1 bucuk aydir onu bekliyorduk. Bu sabah patlamiş.
migade EgeMom olabiliyor sanırım bizimde iki tane altta var, üstten beklerken üçüncüde alttan çıktı daha sonra üstteki çıktı
Pinkbery EgeMom benim kızımda sırayla cıkarmadı. Once alt iki diş sonra üst yan kesiciler cıkmıstı. Normal demişti doktor bize
EgeMom Zehrauzunoglu ay korktum valla bende görünce ilk dişleri 5 aylıkken çıkardı şuan 1 yaşında uzun zamandır hiç diş çıkarmadı bende niye çıkmıyor diyordum cıkmış ama başka yerde 🤦♀️
Deletedmom405 Normal diye biliyorum. Benim kızımda da yaşadık bu durumu. Doktora sorduk sırayla çıkma zorunluluğu yok normal çıkmazsa sorun diyip gülmüştü