ykpsmy Kızlar bebeği sarılık olup Fototerapi alan var mı ? Özel hastanede yatış ücreti çıkıyor mu ? Bilgisi olan yazabilirse çok memnun olurum 🙏🏻
Themom_ ykpsmy Benim bebeğim 4 günlükken 12 saat aldı 14,5 değerle yatmıştı. 2,500 ödemiştik doğduğu hastane de.
Snp57asel ykpsmy bunu devlet hastaneleride yapıyor bizde kızım 1 haftalikken 13 değerle yattiydi 1 gece ve hiç bir ücret odemeden çıktık o zaman degeri düşmüştü sizde sorun devlet hastanesine neden para odeyeseniz ki onun yerine çocuğunuzun ihtiyacını alırsınız yani
busraalanya ykpsmy normalde özeller alıyorlar ama araştırılıp peşine düşürmediği için herkes de veriyor . Yeni doğan 28 gün yani her hastane bebeğin bütün tetkiklerini yapmak zorunda eğer para alırlarsa faturayı alın ve şikayette bulunun geri alırsınız parayı . 28 gün boyunca yapılan herşey için geçerli bu
Ruveyda_ ykpsmy bebeğim 2.5 aylık doğduğunda fetoterapi aldı 1 gün. Fetoterapi için ücret almadılar ama serviste yattığı için yatak ücreti aldılar. Sarılık değeri kaç sizin
Themom_ busraalanya eğer para alırlarsa faturayı alın ve şikayette bulunun geri alırsınız parayı Bunu biz yaptık. Hastane şahısa ödeme yapmıyor sgk’ya ceza ödüyor sadece.
cnnkr Bebeğim Ankara özel Lösante hastanesinde yattı 2 gece. Yenidoğanlarda yoğunbakımda ücret ödenmiyor bizden ücret alınmadı. Ama eğer oda açtırıp bebeğimin yanında olmak istiyorum diyerek cihazı odaya aldırırsanız ücret alınıyor
busraalanya ykpsmy alo 170 den 7/24 bilgi alabilirsiniz devlet veya özel yenidoğan bebeklere verilen sağlık hizmetlerinden ücret alınmaz diye okuyorum öyle biliyorum . Bi arayın öğrenin
tuvba97 ykpsmy Ben Özel Hastanede doğum yaptım, doğumun ertesi günü fototerapi alınması gerekiyor dendi henüz taburcu olmadan tedavi gördük, ekstra bir ücret ödemedik sgk karşılıyor ancak orada doğum yapmasaydım yüksek ihtimalle bir ücret ödeyecektim.
Ruveyda_ ykpsmy başka bir doktordan da görüş alın mutlaka bazen özel hastaneler para almak içinde yatırmak istiyorlar sürekli besleyin besledikçe çişi ve kakasıyla atıyorlarmış
surfermom ykpsmy aralık ayında 7.500 tl ödedik. İşleme almıyor ama yatış alıyorlar böylece itiraz edilemiyor.
Yagmursaad Beni de korkuttular çocuğunun sağlığı tehlikede acilen getir diye . Evde kendim çok dikkatli baktım yatırmadım çocuğumu . Çok şükür ıyılestı .
boralii ykpsmy 1 hafta hastanede kaldık ışın aldı eve gönderildik yaklaşık 3.5 ay sürdü ve iyileştik. Devlet hastaneleri gerçekleşti. Bol sabır ve şifa versin yaradan