Nursevensahin Döküntü biter kaşıntı zamanla hafifler ama çok ilaç kullandı iseniz benim gibi vay halinize o zaman yeni deri hastalıkları baş gösterir kıl kökü iltihabı egzama gibi emzirme döneminde değilseniz kortizonlu ilaçlar geçirir 1 ay gibi kısa sürede