Olric11 İlk defa değişim yapıcam arkadaşlar beden konusunda. Ürünü iade etdikten sonra Para iadesi olup, beden seçimini öylemi yapıcam. Gülmeyin bilmiyorum soruyorum bide bu açıktı dalga geçen tayfa 😅
defnevedoruk Olric11 iade edip tekrar siparis vericeksiniz evet. bundan dalga gecilicek ne var kiz anamizin karnindan trendyolla mi dogduk😂
kimbumadam Olric11 Ürünü incelemeye alıyolar bazen bir kaç gün sürüyor , paranın yatması.. Şuan tekrar sipariş verebilirsin 🌸 paranın yatmasını beklemene gerek yok yani
Angel00 Olric11 bende dün iade ettim defolu ürün göndermişler , birde kabul etmeme durumları var iadeyi inşallah parayı yatırırlar yani hesaba bildiğin Delikli delikliydi tşhörtleri
OptimusPrime Olric11 İade edin eline ulaşınca satıcı hemen onaylıyor zaten. Para iadesi olur. İade beklemeden diğerini de sipariş edebilirsinix aslında
Olric11 defnevedoruk radarımda bir iki kişi var böyle bazı postlarda dalga geçen 😅ğara iadesini bekliycem yani
defnevedoruk Olric11 yani gelen iade para ile alicaksaniz bekleyebilirsiniz tabii ama iade edince hemende alabilirsiniz para iadesi bir kac gun suruyor bazen
Angel00 OptimusPrime Endişelenen benim arkadaş degil😁 Olric11 değişim için korkma canım ben iade ettim o yüzden korkuyorum paramı yatırmazlar diye
Olric11 Angel00 inşallah sorun yaşamam elbiseyi çok beğendim suan parasını açıkcası düşünemiyorum elime küçük beden gelsin yeter 😅
butterflyy_ Bugün ben de bu sorunun cevabını aradım çok 😅ahahaha iade oldu ama 3 taksitle almıştım nasıl olacak o taksit taksit mi yatacak para