Uykusuzhergeceeee Kızlar şimdi banyoda duşakabinden sıcak su gelmiyor önce bir sıcaklıyır gibi sonra soğuyor ama lavabodan geliyor sıcak su sorduk kombiden dedi sizlerden eşi tesisatçı olan varsa sorabilir mi Allah rızası için
egemoms1303 Uykusuzhergeceeee eşim tesisatçı değil ama aynı sorunu yaşadık merak edip posta girmiştim 😂 Kombiden kaynaklı dendi bizede kireçlenme olduğu için suyu ısıtmıyormuş bizim tüm evinki soğuktu sonra oralar sicak oluyordu sizinde öyleyse benzer sorun olabilir 🙃
Hasohaso57 Uykusuzhergeceeee merhaba kombinizde bulunan 2 adet hortumdan sıcak olanı söküp içerisine şırınga ile kireç çözücü sıkmanız gerekiyor. Her sıktığınızda hortumu takıp banyonuzdaki sıcak suyu açınız. Bu işlemi 5-6 kez tekrarlamanızı öneririm
Tusa_ Uykusuzhergeceeee eşimin baba mesleği su tesisatçısı babasıyla da ek iş olarak çalışıyor çocukluktan beri kombiden dedi 😂
Sermec27 Uykusuzhergeceeee eşim değil ama babam su tesisatçısi aynı şey başımıza geldi duşakabinden ilk biraz sıcak su gelip sonra soğuyordu ama mutfaktan sıcak geliyordu sonra kombiciyi aradık geldi bir parça değiştirdi 1 ay kadar düzeldi sonra her ikisinden de soğuk su gelmeye başladı kombiyi değiştirin artık kombinin ömrü bitmiş dediler zaten evi tadilata sokacağız o arada kombi de değişecek
egemoms1303 Uykusuzhergeceeee bizimde kombi 1 yıllıktı yeni gelindim🥰 servis geldi temizliğini yaptilar öyle kireçler çıktıbaya ama
Uykusuzhergeceeee egemoms1303 teşekkür ederim demek ki temizletmek lazım. Sularımız çok kireçli zaten
egemoms1303 Uykusuzhergeceeee bizimde öyle malesef Denizlide yim bide ilçede oturuyorum çok fena 🤦🏻♀️