ikimelekannesi1520 benim kızım 2 buçuk aylık sadece anne sütüyle 5 kiloya geldi dediğin gibi çişli bez sayımız günde 5i buluyor dolu dolu kakamızıda her gün ya da 2 günde bir muhakkak düzenli yapıyoruz bizimde kilo alımımız düşmüş ama doktorum bana mama tavsiyesi değil sütümü yağlandırma tavsiyesi verdi, bol dinlen ve bol beslen dedi bir de stillac takviye verdi 8 saatte 1 ml bir su bardağı suya karıştırıp içiyorum bol bolda süt yapan şeyler yiyorum biz toparladık sende böyle bi yol izleyebilirsin mamaya geçmeden önce🥰 bir de imkanın varsa her emmek istediğinde emzir bana saate takılmadan çocuk her istediğinde ver dediler kuscak durumda olmadığı ve gaz çıkardığı sürece sorun yok🙏🏻