durummkizim merhaba benim de başıma geldi.Zaten ilaç kullanıyordum,nodulum vardı ve hasimato tiroidim var.Tsh düşük diye doktor dozu düşürdü ve biyopsi yapıldı TSH 50 ye çıktı ,test yanlıştır diye 2 gun sonra yeniden yaptırdım 60 çıktı.İlacin dozu yükseltildi evet.Duzenli olarak gittim normale dönene kadar 3 haftada bir test yaptırdım ilacın dozu kademeli yükseltildi.Doktorun söylediği her tiroit hastasının başına bu bir kez falan gelebilirmis