Kızlar ilk doğum yaptığımda sütümü sağıp biberonla veriyordum ara ara sonra sütüm gittikçe azaldı artık doymuyor 5 aylık olacaz Bi kaç gün sonra mama yapim verim dedim biberonu kabul etmiyor diliyle itiyor önceden çekerdi direk doğduğundan beri damaklı emzik de kullanıyoruz onunla alakalı olabilir mi nasıl alıştırırım