Oglum mamayla besleniyor anne sütüm yetersiz sağımsa 20 ml anca geliyor. Çok kusuyor reflüsü var biliyorum aptamil 1, aptamil proseyno hipp golden goat sma optipro hepsini denedim. Relaktaz verdi doktorumuz 8 damla damlatmami söyledi küçücük bi şey 3 gunde bitiyor nerdeyse 400 lira fiyatı gücüm yetmiyor. Lütfen başka önerebileceğiniz bir mama var mı? Kilo almıyor. Şaşırdım kaldım. 1 makina çalıştırıyorum her gün. İnanın çok üzülüyorum kustukca rahatsız oluyor çünkü . Reflü yatağına büyüdüğü icin koyamıyorum artik. 4 ay 25 günlük. Kusucak diye korkarak kaldırıyorum
kaldirmasam ağlıyor. Var mı iyi geldi dediğiniz baska bir mama elimde olsa da anne sütü verebilsem ama olmuyor işte bi türlü artmadı gitti. Lütfen. 🙏