Kızlar, 3 gün önce doğum yaptım, göğüs ucum doğumdan önce hiç yoktu doğumdan sonra çok çok az çıktı ama yine de yok denecek kadar yani bebeğim ağzına alamıyor silikon uç kullanmadan emziremiyorum. Sütüm ancak bugün geldi ama emziremediğim için şişti göğüslerim ağrıyor süt dolu ama göğüs pompası da işe yaramıyor sağıyorum sağıyorum iki damla geliyor. Bu durumu yaşayan ya da yardımcı olabilecek olan var mı lütfen?