tbmth Merhaba tatile gittik orda bebeğimin kollarında kırmızı sinek ısırığı gibi şeyler çıktı bi kaç da bacağında var neden olabilir sizce
Seyma2534 tbmth bizde tatile gidince benim kızımın kolları öyle olmuştu ama bitek kolları güneş alerjisi oluyo çoçuklarda öyleyse geçer bi süre sonra ama ayaklarında varsa belki el ayak hastalığı olabilir yada güneş alerjisidir
alin12_ tbmth el ayak hastaligi olabilir.denizlerden ve havuzlardan bulasiyor.ellerde,kollarda ayaklarda basliyor.
tbmth LaraCroftTombRaider pire gibi şeyler yoktu ya sinek vs de yoktu yediği bişey dokunmuş olabilir mi yani ben ondan şüpheleniyorum
tbmth Seyma2534 sadece kollarında var bir tane bacağında var sadece böyle sinek ısırığı gibi ama bi kolunda 7 8 tane var sizin de mi öyleydi