Kızlar merhaba,benim kızım 6 ay 3 günlük Mama sandalyesine oturuyor Ama mama yedirirken kafasını bir süre sonra eğiyo böyle tabağa doğru gömülüyo resmen tam kaldıramıyor Oysaki yerde oyun oynadığında kafasını dik tutabiliyor Acaba bu durum normal mi ? Bu süreçte ne yapmalıyım ? Ek gıdalarını mama sandalyesinde vermeye zorlamalı mıyım ?