ejderhaaa Hıçkırdıgı sırada kendiliğinden geçmesini mi beklemeli yoksa geçmesi için süt mü verilmeli ? Bilgisi olan var mı?
nnoktaa ejderhaaa emzirince geçer diye bildiğim için hep emzirdim. Emzirmeye başlamamdan kısa süre sonra geçti.
Minnakordek ejderhaaa etmiyorsa emzir yoksa geçmesini bekle farketmez iki türlü de geçiyor 🤣 ben emziriyorum rahatlatıyor diye hickirinca rahatsız olup ağlıyor çünkü