momm_ onvo şarjda patlamış instagramda görmüştüm. Ben tercih etmezdim iki markayı da bilindik markalara bütçem yetmiyorsa tehlike atıp bu markaları almazdım güven vermiyor çünkü patmalis ev yanmış mesela. Para biriktiririm veya normal kablolu dikey alırdım. Dysona bütçem yetmiyordu pahalı geliyordu arnica dikey vardı. Sonra para biriktirip taksitle dyson aldım.