Kızlar merhabalar, öncelikle psikolojim çok kötü durumda 3 gün önce gece yarısı 38,5 ateşle geldik hastaneye başka hiçbir bulgumuz yoktu sadece ateş şikayetimizdi tüm testler yapıldı hepsi temiz çıkınca doktorlar menenjitten şüphelenip belinden sıvı aldılar, bugün tahlillerin bir kısmının çıktığını söyledi doktor ve menenjit tanısı koydu, aranızda yakını kendisi vs geçiren var mı nasıl bir hastalık, çok korkuyorum sonradan bir hastalık bırakır diye nedir ne değildir, 3 gündür hastanede yatıyoruz antibiyotik tedavisine başlandı doktor bugün bi 15 gün daha yatmanız gerek dedi 😭