Merhaba ben 20 haziranda doğum iznine ayrıldım. 23 temmuzda çocuğum doğdu. 23 Eylülde ise doğum izni sürem bitiyor. Okuldaki müdür yardımcım 15 eylülde ücretsiz iznimi başlatabileceğimi diğer türlü onlarw çok evrak işi düştüğünü söyledi. Ayrıca 8 günlük maaşın bana ödenmeyeceğini , maaşın yatsa bile benim çok daha fazlasıyla geri ödeyeceğimi söyledi. Şöyle ki ben 8 günlük çalışma süremi kaybetmek istemiyorum. Daha uzman öğretmen değilim ve bazen 1 gün bile önemli olabiliyor. Bu durumda ne önerirsiniz? 23 eylülde versem çok mu uğraşmış olurum?