Kizlar bebegim 1aylik. Simdi bir konuda bir arkadas sorunca yine icime suphe dustu.
Dogdugundan beri kaka mukuslu kan yok cok sukur. Doktor kakayi takip et kan olursa test yapicaz dedi.
Suan gaz problemi var ama zaten 15.gun baslayip 3.ayda rahatliyomus.
Kakayi gurultulu yapiyo ama arastirdigim kadariyla alerjisi olmayan bebeler de gurultulu yapiyomus.
onun disinda bi huzursuzluk bisey yok.
Sizce test istemeli miyim beklemeden?
Bir de test nasil yapiliyo kandan mi bakiliyo? Surec nasil anlatir misiniz? Biraz tedirginim🥺