Narin içimiz kan ağlarken sıla bebeğin haberini gördüm…
Ulan onun bunun evlatları nasıl yaratıklarsınız sizler sizin gibiler yüzünden kaç tane çocuklar katledildi örtbas edildi ..
Peki hükümet ne yapıyor
Ne yazik ki turkiye sartlarinda, her daim istismara maruz kalan yavruyu, genc insani iki ucu boklu degnek limbosunda birakan korkunc bir gercektir. soyle bir arastirma yaptiginizda sosyal hizmetlerin kisitli ve hatta olmayan hizmetinde ve cocuk esirgeme kurumunun yetersizliginde, bir ulkenin gelecegeni teskil eden en onemli unsur olan cocugun ruh sagligi ve korunmasi ile ilgili adam gibi hic bir kurumun olmamasi insanin suratina samar gibi inen bir gerceklik sergiliyor. hani istismara ugrayan cocugu is ahlaki ve insanligi geregi kurtarmaya calisan insanin bu yavruyu kurtaracak basvurusu icin, guvenli bir organizasyon bile yok. devlet inatla ve inatla ve inatla goz ardi ediyor bu gercegi !!!!! Cahit caydırıcı ceza vermeyip bunlara davetiye çıkarıyor na git idam et git hadm et onlar bir insanın canını bu kadar kolay alabiliyorsa sen de bu kadar kolay al
Biz hiç mi gönül rahatlığıyla çocuklarımızı okula gönderemeyeceğiz ya!!!
Kimse dur demiyorsa kopsun kıyamet
Aynı evrende yaşamamalı
cellatlar ve çocuklar,
Ya ölmeli cellatlar, ya da hiç
doğmamalı çocuklar.