Merhaba sevgili anneler.Süt alerjisi şüphesinden dolayı doktorumuz diyet mamaya başlamamızı söyledi fakat mamanın tadı ve kokusu çok kötü bebeğimde yemiyor sizin bu tür mamaları tadlandırmak için kullandığınız yöntemler neler? Bu arada bebeğim 5 ay 23 günlük ek gıdaya yeni başlıyoruz