2 aylık benim oğlum da. Bizim de tam tersi sürekli yan yattığı için kafa uzamaya başlamıştı ama paniğe gerek yok. Çoğu bebekte o yastık işe yaramıyor. Bebek dönmeye başlayınca bakınırken hareket ediyor ve zaten kafalar düzeliyor. Bizim düzeldi. Kardeşimin bebeği de sizn gibiydi şimdi bir yaşında. Top gibi kafası 😂 Yastıksız kendi kendine oldu. Korkma.