Aleyunll kızlar bu sorunu başka yaşayan var mı ? Uygulamaya her girdiğimde tekrar giriş yapmamı istiyor neden böyle oluyor ki ?
Nilfe_eflin Aleyunll Giriş yaparken beni hatırlaya tıklamıyorsunuz büyük ihtimalle giriş yaparken aşada beni hatırlayı seçin bir dah giriş istemiyor benimde öyleydi taki ona basıp giriş yapana kadar
Elfgrn Aleyunll Giriş yaparken ‘ Beni hatırla ’ kısmına onay verin annemiz. Sorun çözülecektir. İyi forumlar 🌸
defnemomm_ Elfgrn ne zaman foruma girsem bu ekran çıkıyor önüme . Onay için tel numaramı giriyorum fakat zaten onaylı vs bsiey diyip geri atıyor
Elfgrn defnemomm_ Fotoğrafta sol en köşede “Daha fazla” kısmına girin. Orada en üstte “giriş yap” var ordan giriş yapmayı deneyin. Daha fazla kısmından giriş yapıldığında sorun çözülüyor.
Aleyunll Sinir oldum ga girdim şimdi de bebeğim 14 aylık ama 6 aylık olarak gösteriyor 😬 uygulamayı kullanamıyorum resmen
Aleyunll bebeğim 14 aylık böyle gösteriyor iyice gitti uygulama bende sorun düzelmezse silmek durumunda kalacağım moderatör ya da herhangi biri yardımcı olabilir mi